Uitreiking gedichtenbundel Connie Harkema in MBB

Vrijdagmiddag 28 oktober was er de uitreiking van het eerste exemplaar van de gedichtenbundel Reflectie van Connie Harkema in het Museum Bescherming bevolking.
Het eerste exemplaar werd uitgereikt aan Yoram ish-Hurwitz artistiek leider van het Oranjewoud Festival.
De ongeveer 30 aanwezigen werden welkom geheten door Roelof van Gelderen locatiemanager van het Museum.
Hij gaf aan dat cultuur heel breed is van schilderkunst, gedichten, poëzie, muziek en ook cultureel erfgoed zoals de bunker van het Museum Bescherming bevolking.
De locatie derhalve heel passend.
Vervolgens gingen de aanwezigen naar de ontvangstruimte waar Lyda Veldstra de kunstenares Connie Harkema een aantal vragen stelde over het tot stand komen van de gedichtenbundel.
Vervolgens gaf Connie Harkema doormiddel van een aantal foto ’s via de beamer nog een toelichting op een aantal kunstwerken die zij had gemaakt.
Tenslotte werd door Connie het eerste exemplaar van de gedichtenbundel Reflectie uitgereikt aan artistiek Leider Yoram ish-Hurwitz van het Oranjewoud Festival.
Na het officiële gedeelte werd er onder het genot van een hapje en een sapje nog gezellig nagepraat.