Ondanks maatregelen toch wat onderhoud aan bunker

Op dit ogenblik zitten we voor ons allemaal in een onwerkelijke periode.
Het corona virus heeft de hele wereld in zijn greep.
Ook ons musea bescherming bevolking in Grou en Rijswijk hebben daar mee te maken.
Vanaf begin maart zijn wij al gesloten conform de richtlijnen van de overheid.
Niet alleen musea zijn getroffen maar ook de horeca, winkels, luchtvaart enz.
Daarnaast is inmiddels onze gezondheidszorg zwaar overbelast.
Ook wij als vrijwilligers van beide musea in Grou en Rijswijk, hebben heel veel bewondering voor de artsen en verpleegkundigen in de zorg.
Ondanks dat de musea zijn gesloten is er nog wel tijd om enkele kleine klusjes buiten te doen.
Uiteraard met in acht nemen afstand en niet met veel personen tegelijk.
Vanmiddag hebben Bert van Manen, Douwe Boonstra en Roelof van Gelderen de kapotte banden van de oude Trabant eraf gehaald.
De voorbanden stamden nog uit 1987. Geen wonder dat ze kapot zijn gegaan.
Douwe Boonstra die goede contacten heeft in de garagewereld zal 2 gebruikte banden regelen zodat de Trabant weer op 4 “sloffen” komt te staan naast het segment van de Berlijnse muur.
Tenslotte wensen wij iedereen heel veel gezondheid en sterkte toe en zien een ieder graag op een later tijdstip in onze mooie musea in Rijswijk en Grou.