Luchtfoto's museum Grou

Onlangs is er onderhoud gepleegd aan de zendmast op het terrein van het Museum bescherming Bevolking in Grou.
De locatiemanager van het Museum heeft de monteurs gevraagd of ze enkele foto s wilden maken van bovenaf.
Daar wilden ze graag hun medewerking aan verlenen.
De hoogte  waarop de foto s zijn gemaakt schommelt tussen de 35 en 40 meter is mij verteld door de monteurs van Volker-Wessels.

De Coronacrisis heeft de wereld nog steeds in zijn greep.
Ook in Nederland beheerst het nog steeds ons dagelijks leven.
De culturele hoek waar theaters, bioscopen, en Musea onder vallen hebben het zwaar.
Vanuit de politiek zijn gelden beschikbaar gesteld om te “overleven”.
Hopelijk is dat voldoende om de culturele sector door deze ongekende crisis heen te helpen.
Helaas zijn de beide Museums Bescherming Bevolking in Rijswijk en Grou ook nog steeds gesloten.
Mochten er ontwikkelingen zijn t.a.v. openstelling zullen wij dit vermelden op de website.

Vooralsnog wensen wij een ieder veel wijsheid en gezondheid toe.