Expositie over de val vd Berlijnse muur waarsch. verlengd

In het Museum Bescherming Bevolking in Grou is tot en met 31 december as. een expositie te zien over de val van de Berlijnse muur 30 jaar geleden.
Zowel binnen als buiten zijn veel foto’s/video’s,  authentieke gebruiksvoorwerpen, uniformen uit de DDR periode alsmede Amerikaanse militairen gehuld in uniform incl. bepakking te zien.
Daarnaast ontbreekt de bekende Trabant niet. Deze staat opgesteld naast een origineel segment van de Berlijnse muur.
En als klap op de vuurpijl een patrouilleboot uit de DDR periode die voer op de rivier de Spree in Berlijn.
De expositie is nog te zien in december iedere zondag van 11.00 tot 16.30 uur.
I.v.m. de grote belangstelling is de kans groot dat expositie zal worden verlengd tot 3 februari 2020.
Dan opnieuw geopend op de zondagen van 11.00 tot 16.30 uur.
Ben je nieuwsgierig naar een stuk historie uit vervlogen tijden, kom dan naar Grou.