Terugblik Openstelling met muziek van Glenn Miller

Op zondag 17 december 2023 stapte de bezoekers van het B.B. museum in Rijswijk nog verder terug de tijd in. Omdat er op het complex in Rijswijk ook sporen uit de tweede wereldoorlog te vinden zijn werd besloten om dat tijdperk nog eens aan te stippen, maar wel op een heel bijzondere manier.

In samenwerking met de Bill Baker BigBand is er voor een mooie muzikale omlijsting gezorgd.
Volledig in stijl van de Royal Air Force band speelde de band de beroemde en swingende muziek van Glenn Miller. Het is voor het eerst dat er in het Rijswijkse B.B. museum in Overvoorde een muzikaal optreden is verzorgd en ondanks de geringe vorm (het was een try-out) werd het een succes. Wij gaan dit volgend jaar zeker herhalen maar dan wat uitgebreider. Wilt u even meegenieten van die bijzondere middag? Bekijk dan onze video.